9 fajnych zabawek dla dzieci do samochodu

Czym zająć dziecko w samochodzie? Mam dla Was 9 fajnych zabawek dla dzieci do samochodu czy samolotu, które pomogą przetrwać podróż z dzieckiem i sprawią, że będzie ona spokojniejsza!

Za nami pierwszy wakacyjny wyjazd. W tym roku postawiliśmy na podróż samolotem. Nie łudziłam się długo, że moje dzieci obudzone w środku nocy zasną na lotnisku czy w samolocie. Znam dobrze moich chłopców i rzadko zdarza im się zasnąć w innym miejscu niż w łóżku, dlatego byłam przygotowana na tą podróż. Mieliśmy krótki lot. Samolom lecieliśmy około 2 godziny, ale w połączeniu z odprawami dojazdem z lotniska zrobiło się z tego kilka godzin. Na szczęście do tej podróży byłam dobrze przygotowana. Nasze plany wakacyjne zmieniły się w ostatniej chwili. Byłam przygotowana na długą podróż z dziećmi. W czasie podróży zawsze sprawdza się u nas zasada: coś nowego + coś co dzieci lubią. Nowe zabawki zawsze zbudzają największe zainteresowanie, dlatego pokazuje je dzieciom dopiero, wtedy gdy zaczynają się nudzić podczas podróży. Zabawki mieszczą się u nas w jednym małym plecaku, który łatwo można ze sobą wszędzie zabrać. Zobaczcie jakie fajne zabawki dla dzieci do samochodu wybrałam ze sobą w tym roku!

Zabawki do samochodu dla dzieci mieszczą się w małym plecaku!

1. Tablica magnetyczna

Moje dzieci uwielbiają wszelkiego rodzaju edukacyjne tablice dla dzieci i gry. W podroży samochodem idealnie sprawdzi się magnetyczna tablica, dzięki której dzieci mogą rysować rysikiem z magnesem i tworzyć z niej różne obrazki. Wystarczy dotknąć odpowiedni otwór i kuleczka unosi się do góry. Świetna i wciągająca zabawa!

2. Mozaiki

Świetna sprawa nie tylko na podróż z dziećmi samochodem czy lot samolotem! Moje dzieci uwielbiają książki z naklejkami. Mozaiki w czasie podróży sprawdzają się doskonale, bo można się bawić nimi w każdym miejscu. Zabieraliśmy je ze sobą również do restauracji czy na basen.

3. Audiobajki

Odkąd audiobajki pojawiły się w naszym domu mój młodszy syn jest ich wielkim fanem. Bajki Disneya zabieramy ze sobą na każdą dłuższą wycieczkę. Igor samodzielnie może wybrać, którą bajkę chce słuchać. Jeśli nie mamy ich ze sobą słuchamy audiobajek online. Niektóre z nich znamy już na pamięć niczym opowieści o Kici Koci, ale najważniejsze, że dzieci tak bardzo je lubią!

4. Gry karciane

Gry karciane to u nas pewniak na wakacje i w podróży. Bardzo je lubimy, bo można w nie szybko zagrać. Nasza ulubiona gra to Kameleon, ale na wakacje zabraliśmy tez takie klasyki jak Czarny Piotruś.

5. Zadania do zmazywania

Zawsze zabieram ze sobą też jakieś suchościeralne zadania do rozwiązywania. Można je rozwiązać, zmazać i zacząć zabawę od nowa. Tym razem kupiłam chłopcom nowe Bazgraki.

6. Magnetyczne układanki

Magnetyczne gry i zabawy doskonale sprawdzają się w podróży nie tylko samochodem, bo dziecko może układać je na kolanach. Elementy nie odpadają i nie trzeba ich ciągle szukać po samochodzie. Nasze ulubione to zdecydowanie Magnetbooki, które wyglądają jak książka, a w środku kryje się świetna zabawa dla dzieci.

7. Książeczki z zadaniami

Nowe książki z zadaniami zawsze się u nas sprawdzają. Tym razem wybrałam kodowanie, sudoku i łamigłówki, i oczywiście kolorowanki dla Igora.

8. Książki

Książki jeżdżą z nami w samochodzie zawsze. Niezależnie od tego czy jedziemy do sklepu czy wybieramy się na długą podróż z dzieckiem. Mój starszy syn najchętniej całą podróż czytałby swoje ulubione komiksy. Potrafi w kółko czytać te same tytuły, ale ja przed podróżą zawsze kupuję mu kilka nowych tytułów.

9. Gry logiczne

Uwielbiamy gry logiczne. Idealnie sprawdzają się również w podróży. Są małe poręczne i wciągające!

Pomocny tekst?
Polub go lub poleć innym!

Daj znać co o nim myślisz. Dodaj poniżej swój komentarz.
Dziękuję! ♥

Wpis powstał we współpracy z ceneo.pl

Bądź na bieżąco!

• obserwuj mnie na Instagramie i zobacz nasze codzienne życie ♥,
  • polub mnie na Facebooku i bądź na bieżąco!

A jeśli lubisz mój blog i podoba Ci się to co robię skomentuj, polub, udostępnij moje wpisy. To dla mnie motywacja do tworzenia dla Was kolejnych artykułów i grafik! ♥