Pobaw się z Fafikiem – książka nie tylko do czytania

Pobaw się z Fafikiem to książka podobno lepsza od tabletu. A tak na prawdę to fajna interaktywna książka, dzięki której Twoje dziecko może się wiele nauczyć. Myślałaś, że książki służą tylko do czytania. Ta jest zupełnie inna!

Pobaw się z Fafikiem to nie typowa opowieść. To interaktywna książka, której bohaterem jest uroczy pies Fafik. Ten żółty piesek bardzo lubi się bawić, ale do zabawy potrzebuje towarzysza. Idealnym kompanem do zabawy będzie Twoje dziecko, które wykonując różne zadania i polecenia sprawi, że Fafik będzie robił różne rzeczy.

Macie ochotę na zabawę? To świetnie się składa, bo Fafik już czeka na Was, ale żeby zacząć zabawę przyłóż najpierw lewą rękę, przyłóż też prawą i nie zapomnij włączyć koloru. Chcesz żeby Fafik podał Ci łapę? Klaśnij dwa razy. No nie Fafik pokazał język. Chcesz więcej Fafików to znów klaśnij w dłonie kilka razy. Pomożesz również Fafikowi kopać dziurę, aportować, a później utulisz go do snu. Książką będziesz bujać, przewracać strony, obracać i przede wszystkim fajnie się bawić.

Książka zamiast tabletu?

Podobno to książka, która ma zastąpić dzieciom tablet. Czy jest lepsza od tabletu? Trudno mi to porównywać. Wiem jakie są czasy, ale jestem z tych osób, które uważają, że dziecko powinno w rękach trzymać zabawki, patyk, albo brudzić się w ziemi niż klikać na tablecie. Ta książka zachęca do wspólnej zabawy i to jest w niej bardzo fajne. Nie polecam Wam jej tylko przed snem, bo bardziej rozbudza dziecko niż uspokaja.

Pobaw się z Fafikiem to interaktywna zabawa z książką. Jest doskonałym przykładem, że książka nie tylko służy do czytania, ale może być również doskonałą zabawą. Zabawą w obracanie, potrząsanie, klaskanie wspólnie z bohaterem książki małym żółtym pieskiem.

Prawa ręka, lewa ręka

Książka uczy dzieci rozpoznawania, gdzie jest prawa, a gdzie lewa strona, bo używanie odpowiedniej ręki jest elementem zabawy z pieskiem. Prawą lub lewą ręką przewracamy strony, łapiemy się za ucho, czy klaszczemy. Mój prawie czterolatek na prawdę fajnie sobie z tym radzi, a przede wszystkim jest to dla niego doskonała zabawa.

Książka jest bardzo ładnie wydana. Proste, ale przykuwające oko ilustracje sprawiają, że bardzo przyjemnie się ją czyta. A duże litery sprawiają, że jest to również bardzo fajna pozycja do nauki czytania. Wtedy dziecko może samo czytać i bawić się z Fafikiem.

Co sądzi mama?

Fajna książka do wspólnej zabawy z dzieckiem. Ciekawa grafika, zachęcająca interaktywna forma są dużym plusem tej książki. Rozrusza całą rodzinę. A przy okazji młodszym dzieciom pomoże nauczyć się, która to prawa, a która lewa strona. Dla starszych dzieci to fajna książka do nauki czytania. Ja jestem na tak!

Co sądzi Filip?

Zastanawiałam się jak Filip zareaguje na tego uroczego żółtego pieska, ale jego reakcja mnie nie zaskoczyła. Bardzo go polubił, a czytanie i zabawa z Fafikiem sprawiają mu wiele radości. Dobrze radzi sobie z wykonywaniem kolejnych zadań choć przy łapaniu prawą ręką za lewe ucho i lewą za prawe musi trochę pomyśleć i się nieźle nagimnastykować. Czytaliśmy ją już wielokrotnie i mimo to nie nudzi się. Filip jest zdecydowanie na tak!

Książkę Pobaw się z Fafikiem kupisz tutaj, 23 zł (lub tu porównaj jej ceny).

autor: Robert Trojanowski
wydawnictwo: Centrum Edukacji Dziecięcej

Lubicie takie interaktywne książki? Nam bardzo podoba się ta forma i zdecydowanie nie będzie to ostatnia książka w tym stylu w naszej biblioteczce.

Leci bocian przyleci do Ciebie! Jeśli nie chcesz żeby ominęły Cię moje kolejne plakaty i kreatywne pomysły to koniecznie polub lecibocian na Facebook’u. Obserwuj mnie również na Instagramie. Tam znajdziesz więcej naszych codziennych kadrów, zobaczysz jak rodzinnie spędzamy wspólnie czas i szalejemy z moimi chłopakami!

Miłego czytania!

Klaudia

o Autorze

Klaudia

Mama dwójki chłopców: szalonego 4 latka i uroczego niemowlaka. Mama grafik. Lubię ładne rzeczy i dobry design.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Logo Header Menu